Постинг
14.09.2013 13:47 -
НЕЗНАЙНАТА БЪЛГАРИЯ - ПИРАМИДИТЕ_2
Автор: pandor
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1548 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 14.09.2013 16:28
Прочетен: 1548 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 14.09.2013 16:28
“Варненските” пропорции на Великата пирамида
www.spisanie8.bg/%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F/395-%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%86%D0%B8%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B8%D0%B4%D0%B0.html
Златните бичета и плочка от неолитния некропол са прототип на египетската мярка царски лакът Пирамидите в Гиза са изградени почти 20 века, след като най-старото златно съкровище на света е погребано в некропола край брега на Черноморската ни столица. Парадоксално е, но огромните каменни паметници имат нещо общо с малките артефакти от златно-каменната (ауролитна) култура Варна. Пропорциите им говорят за духовно родство и тайно познание, преодоляло препятствията на хиляди километри и хиляди години. Това показват най-новите проучвания на Христо Смоленов и Христо Михайлов. Основната за древен Египет мерна единица, царският лакът, намира своя прототип в златните бичета и плочка, в костените идоли на хармонията, в позлатена керамична купа, изработени от предците ни преди близо 7000 години. При това с математическа точност. В шедьоврите от Варненския некропол е кодирано тайното знание на Черноморската Атлантида - цивилизацията на златния век преди потопа.
Наслагване на идол и гривна от символичния гроб 4 на Варненското съкровище
Още през 30-те години на ХХ век един от най-великите българи – Учителя Петър Дънов, казва, че има сакралната връзка между ареала на Варна и пирамидите в Гиза. Това става десетилетия преди откриването на Варненския некропол. Той говори за Варна като първа столица на духа. Изглежда невероятно, но културата Варна* дава все повече основания за такова смело твърдение. Именно тук,
към средата на V хилядолетие пр.Хр. се е състояла мисловна революция с огромен скок напред
Познанието е започнало да кристлизира в прото-наука. Древните са открили линейни, числови и ъглови съотношения, които и до днес са основни в геометрията. „Записали" достиженията си в хиляди златни, костни и керамични предмети. С помощта на тези еталони предците ни изработили първите инструменти за навигация, за астрономически наблюдения и геодезични измервания, за движение по азимут и земемерство. (За тях Списание 8 разказа подробно в брой 5/2009 г.). При това не става дума за единични случаи – математическите отношения са спазени до милиметри във всички предмети от Варненския некропол. Пред нас е образен код на велико тайно познание.
Културата Варна открива прочутото златно сечение, изразено с числото фи,
както и другото легендарно съотношение – между обиколката и диаметъра на всяка окръжност - числото пи. Тези "златни" константи на математиката и хармонията откриваме 2 хилядолетия по-късно в едно от чудесата на света – Хеопсовата пирамида. (Варненският енеолитен некропол е открит през 1972 г., а възрастта му е определена чрез радио-въглероден анализ в перода от 4600 до 4200 години пр.Хр. Според последните анализи на египтолозите Великата пирамида се датира на 2500 г. пр. Хр.)
Съществуват поразителни съответствия между пропорциите и метриката на Варненското злато и на Хеопсовата пирамида,
обясняват изследователите. Основната мерна единица, вложена в пирамидата, както и във всички по-важни архитектурни постижения на Старото царство, е т. нар. царски лакът. Оказва се, че диаметърът на един от най-красивите артефакти на Варненския некропол - керамична купа със златни инкрустации - с точност до десета от милиметъра е равен на царския лакът! Диаметърът й е 52,36 см и се оказва прототип на египетската мярка.
AD и HL са равни на 1 царски лакът.
Златната плоча от гроб номер 4 пък се нанася точно 3 пъти върху диагонала на купата, т.е. нейната дължина е 1/3 от царския лакът. Или по-скоро, ако следваме историческата хронология –
царският лакът е 3 пъти дължината на златната плочка
Височината на известния по-голям златен бик от Варненското съкровище е 58,176 мм. Той се нанася 9 пъти в диаметъра на позлатената купа. Това е 1/9 от царския лакът. Върху златните бикове са изразени и други числови послания, очевидно важни за онова време. Те са представени като множества от точки по външния контур на фигурите. За по-големия бик броят им е 56, докато при по-малкия те са 45. Случайно ли точно тези числа са представени в образния код на това свещено животно, което и
2000 години по-късно е било почитано в Египет под името Апис?
Произведението 56х45 = 2520. Ако го умножим по височината на по-големия бик, ще получим следното: 56х45х58,176 мм = 146603,52 милиметра = 146,60352 метра = 280х0,523584 метра, т.е. 280 царски лакъта.
Това е височината на Великата пирамида
Ако прекараме диагонали през двете вътрешни дупки в ъглите златната плочка получаваме ъгъл от 51,85 или ъгълът в основата на Великата пирамида (виж фиг. ...). Ако направим същото, но през външната дупка, получаваме ъгъл от 53,13 – същият като в основата на пирамидата на Хефрен (фиг. ...). Отношението между по-дългата към по-късата страна на златната плочка пък е 4:3. Такова е отношението на височината към половината от основата на Великата пирамида. Ако намотаем въже определен брой пъти върху късата страна на златната плочка, много бързо и точно ще получим дължината на основата на пирамидата.
Кодираните в малките по размер златни еталони пропорции лесно се нанасят в по-големи мащаби,
гарантирайки на строежа естетическата изящност и архитектурна здравина на златното сечение.
Височината на бика се нанася 9 пъти в LH.
"Налице е принципно съответствие между златните еталони от Ауролитна Варна и монументи от древен Египет. Обликът на цивилизацията Варна трябва тепърва да се преоткрива. Това изисква не просто пренареждане на фактите, а истинска революция на мисълта" – споделя в заключение Христо Смоленов.
Черноморската Атлантида Оттук тръгва знанието, дало тласък и на древен Шумер Това че Черно море е било сладководно езеро, превърнало се в солен водоем след отварянето на Босфора, вече сякаш няма съмнение. Но съществувала ли е в този ареал високоразвита цивилизация, чийто наследник след природния катаклизъм се оказва именно културата Варна?
Легендата за великата цивилизация на Атлантите тръгва от Платон. В диалога "Критий" той пише, че медта и златото са били стратегически суровини за Атлантида. През VI-V хилядолетие пр.Хр.
стотици тонове мед били произведени в най-древния меден рудник Аин-бунар до Стара Загора
Превърнати в сечива и оръжия те били разпространени от Родопа до Крим, от Марица до Днепър и Днестър.
Именно от мед и злато са най-древните предмети-еталони на културата Варна. Те се срещат за първи път в ареала от Варна до Караново, от свещените планини на Рило-Родопския масив до Балкана, от Тракия до Мизия и Мала Скития. Това са земите,
съхранили мисловното и научно наследство на "Черноморската Атлантида"
С тази алегория Христо Смоленов назовава мистериозната супер-култура, чийто наследник е Варненската. "Според нас това е бил първият златен век на познанието. С нея започва процес на цивилизоване, който се разпространява на североизток до Таримската долина в Западен Китай, на югоизток до Шумер, на юг до Египет" – обяснява изследователят. Доказателство за това се намира и в шумерските легенди. Според тях
предците им идват от земя, в която слънцето изгрява над морето,
в която се добиват огромни количества медна руда (на шумерски думата е urudu), а златните предмети са в невиждано изобилие. Нещо повече, те носят и знания, които дават начало на великата шумерска цивилизация и очевидно са по-древни от нея. "Освен това откриваме концептуални сходства между характерни предмети от културата Варна и артефакти, например от културата Самара (предшественик на Шумер – бел.ред.), или от архаичната епоха в Китай. Те също свидетелстват за влияния, идващи от запад - от Балканско-Черноморската Атлантида" – обяснява Христо Смоленов.
Златните бичета и плочка от неолитния некропол са прототип на египетската мярка царски лакът Пирамидите в Гиза са изградени почти 20 века, след като най-старото златно съкровище на света е погребано в некропола край брега на Черноморската ни столица. Парадоксално е, но огромните каменни паметници имат нещо общо с малките артефакти от златно-каменната (ауролитна) култура Варна. Пропорциите им говорят за духовно родство и тайно познание, преодоляло препятствията на хиляди километри и хиляди години. Това показват най-новите проучвания на Христо Смоленов и Христо Михайлов. Основната за древен Египет мерна единица, царският лакът, намира своя прототип в златните бичета и плочка, в костените идоли на хармонията, в позлатена керамична купа, изработени от предците ни преди близо 7000 години. При това с математическа точност. В шедьоврите от Варненския некропол е кодирано тайното знание на Черноморската Атлантида - цивилизацията на златния век преди потопа.
Наслагване на идол и гривна от символичния гроб 4 на Варненското съкровище
Още през 30-те години на ХХ век един от най-великите българи – Учителя Петър Дънов, казва, че има сакралната връзка между ареала на Варна и пирамидите в Гиза. Това става десетилетия преди откриването на Варненския некропол. Той говори за Варна като първа столица на духа. Изглежда невероятно, но културата Варна* дава все повече основания за такова смело твърдение. Именно тук,
към средата на V хилядолетие пр.Хр. се е състояла мисловна революция с огромен скок напред
Познанието е започнало да кристлизира в прото-наука. Древните са открили линейни, числови и ъглови съотношения, които и до днес са основни в геометрията. „Записали" достиженията си в хиляди златни, костни и керамични предмети. С помощта на тези еталони предците ни изработили първите инструменти за навигация, за астрономически наблюдения и геодезични измервания, за движение по азимут и земемерство. (За тях Списание 8 разказа подробно в брой 5/2009 г.). При това не става дума за единични случаи – математическите отношения са спазени до милиметри във всички предмети от Варненския некропол. Пред нас е образен код на велико тайно познание.
Културата Варна открива прочутото златно сечение, изразено с числото фи,
както и другото легендарно съотношение – между обиколката и диаметъра на всяка окръжност - числото пи. Тези "златни" константи на математиката и хармонията откриваме 2 хилядолетия по-късно в едно от чудесата на света – Хеопсовата пирамида. (Варненският енеолитен некропол е открит през 1972 г., а възрастта му е определена чрез радио-въглероден анализ в перода от 4600 до 4200 години пр.Хр. Според последните анализи на египтолозите Великата пирамида се датира на 2500 г. пр. Хр.)
Съществуват поразителни съответствия между пропорциите и метриката на Варненското злато и на Хеопсовата пирамида,
обясняват изследователите. Основната мерна единица, вложена в пирамидата, както и във всички по-важни архитектурни постижения на Старото царство, е т. нар. царски лакът. Оказва се, че диаметърът на един от най-красивите артефакти на Варненския некропол - керамична купа със златни инкрустации - с точност до десета от милиметъра е равен на царския лакът! Диаметърът й е 52,36 см и се оказва прототип на египетската мярка.
AD и HL са равни на 1 царски лакът.
Златната плоча от гроб номер 4 пък се нанася точно 3 пъти върху диагонала на купата, т.е. нейната дължина е 1/3 от царския лакът. Или по-скоро, ако следваме историческата хронология –
царският лакът е 3 пъти дължината на златната плочка
Височината на известния по-голям златен бик от Варненското съкровище е 58,176 мм. Той се нанася 9 пъти в диаметъра на позлатената купа. Това е 1/9 от царския лакът. Върху златните бикове са изразени и други числови послания, очевидно важни за онова време. Те са представени като множества от точки по външния контур на фигурите. За по-големия бик броят им е 56, докато при по-малкия те са 45. Случайно ли точно тези числа са представени в образния код на това свещено животно, което и
2000 години по-късно е било почитано в Египет под името Апис?
Произведението 56х45 = 2520. Ако го умножим по височината на по-големия бик, ще получим следното: 56х45х58,176 мм = 146603,52 милиметра = 146,60352 метра = 280х0,523584 метра, т.е. 280 царски лакъта.
Това е височината на Великата пирамида
Ако прекараме диагонали през двете вътрешни дупки в ъглите златната плочка получаваме ъгъл от 51,85 или ъгълът в основата на Великата пирамида (виж фиг. ...). Ако направим същото, но през външната дупка, получаваме ъгъл от 53,13 – същият като в основата на пирамидата на Хефрен (фиг. ...). Отношението между по-дългата към по-късата страна на златната плочка пък е 4:3. Такова е отношението на височината към половината от основата на Великата пирамида. Ако намотаем въже определен брой пъти върху късата страна на златната плочка, много бързо и точно ще получим дължината на основата на пирамидата.
Кодираните в малките по размер златни еталони пропорции лесно се нанасят в по-големи мащаби,
гарантирайки на строежа естетическата изящност и архитектурна здравина на златното сечение.
Височината на бика се нанася 9 пъти в LH.
"Налице е принципно съответствие между златните еталони от Ауролитна Варна и монументи от древен Египет. Обликът на цивилизацията Варна трябва тепърва да се преоткрива. Това изисква не просто пренареждане на фактите, а истинска революция на мисълта" – споделя в заключение Христо Смоленов.
Черноморската Атлантида Оттук тръгва знанието, дало тласък и на древен Шумер Това че Черно море е било сладководно езеро, превърнало се в солен водоем след отварянето на Босфора, вече сякаш няма съмнение. Но съществувала ли е в този ареал високоразвита цивилизация, чийто наследник след природния катаклизъм се оказва именно културата Варна?
Легендата за великата цивилизация на Атлантите тръгва от Платон. В диалога "Критий" той пише, че медта и златото са били стратегически суровини за Атлантида. През VI-V хилядолетие пр.Хр.
стотици тонове мед били произведени в най-древния меден рудник Аин-бунар до Стара Загора
Превърнати в сечива и оръжия те били разпространени от Родопа до Крим, от Марица до Днепър и Днестър.
Именно от мед и злато са най-древните предмети-еталони на културата Варна. Те се срещат за първи път в ареала от Варна до Караново, от свещените планини на Рило-Родопския масив до Балкана, от Тракия до Мизия и Мала Скития. Това са земите,
съхранили мисловното и научно наследство на "Черноморската Атлантида"
С тази алегория Христо Смоленов назовава мистериозната супер-култура, чийто наследник е Варненската. "Според нас това е бил първият златен век на познанието. С нея започва процес на цивилизоване, който се разпространява на североизток до Таримската долина в Западен Китай, на югоизток до Шумер, на юг до Египет" – обяснява изследователят. Доказателство за това се намира и в шумерските легенди. Според тях
предците им идват от земя, в която слънцето изгрява над морето,
в която се добиват огромни количества медна руда (на шумерски думата е urudu), а златните предмети са в невиждано изобилие. Нещо повече, те носят и знания, които дават начало на великата шумерска цивилизация и очевидно са по-древни от нея. "Освен това откриваме концептуални сходства между характерни предмети от културата Варна и артефакти, например от културата Самара (предшественик на Шумер – бел.ред.), или от архаичната епоха в Китай. Те също свидетелстват за влияния, идващи от запад - от Балканско-Черноморската Атлантида" – обяснява Христо Смоленов.
Вълнообразно
Каква глобална отговорност носи съвремен...
ФАДО ДОЛОРОСО или Основателите на Българ...
Поредните отцепредатели,посягащи на зени...
ФАДО ДОЛОРОСО или Основателите на Българ...
Поредните отцепредатели,посягащи на зени...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 281
Блогрол
1. ГЕОРГИ ИЗВОРСКИ
2. ГЕОРГИ ИЗВОРСКИ
3. ГЕОРГИ ИЗВОРСКИ
4. ВАНГА - Пророчества за България
5. ГЕОРГИ ИЗВОРСКИИ
6. ГЕОРГИ ИЗВОРСКИ - Посолоство на Мира - София
7. ГЕОРГИ ИЗВОРСКИ
8. Пирамидите - това, което скриват от нас
9. ВАНГА
10. ВАНГА 4/4
11. ВАНГА 3/4
12. ВАНГА 2/4
13. КОДЪТ НА МОЙСЕЙ
14. ТАЙНАТА НА КАЙЛАС
15. ТАЙНАТА НА ДРЕВНИТЕ ТРАКИ - СКАЛНИТЕ ХОРА1
16. СЕЛЕСТИНСКОТО ПРОРОЧЕСТВО
17. Погребаните тайни на Библията
18. БЕИНСА ДУНО
19. ВАНГА и ЛЮДМИЛА ЖИВКОВА
20. тайни общества
21. РАДЕЯ
22. ЙОРДАНКА НИКОЛОВА Ст. ЗАГОРА-СВРЪХСЕНЗИТИВ
23. ЙОРДАНКА НИКОЛОВА - СВРЪХСЕНЗИТИВ
24. ЙОРДАНКА НИКОЛОВА - БЕГЛИКТАШ-АРМАГЕДОН
25. Филисофия на ежедневието
26. Сен Жермен - ВИОЛЕТОВИЯТ ПЛАМЪК
27. МИКУШИНА - ВИОЛЕТОВИЯТ ПЛАМЪК
28. ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК - ОЧИСТВАНЕ
29. Заснемане на границите на поземлен имот
30. ЧАКРИ
2. ГЕОРГИ ИЗВОРСКИ
3. ГЕОРГИ ИЗВОРСКИ
4. ВАНГА - Пророчества за България
5. ГЕОРГИ ИЗВОРСКИИ
6. ГЕОРГИ ИЗВОРСКИ - Посолоство на Мира - София
7. ГЕОРГИ ИЗВОРСКИ
8. Пирамидите - това, което скриват от нас
9. ВАНГА
10. ВАНГА 4/4
11. ВАНГА 3/4
12. ВАНГА 2/4
13. КОДЪТ НА МОЙСЕЙ
14. ТАЙНАТА НА КАЙЛАС
15. ТАЙНАТА НА ДРЕВНИТЕ ТРАКИ - СКАЛНИТЕ ХОРА1
16. СЕЛЕСТИНСКОТО ПРОРОЧЕСТВО
17. Погребаните тайни на Библията
18. БЕИНСА ДУНО
19. ВАНГА и ЛЮДМИЛА ЖИВКОВА
20. тайни общества
21. РАДЕЯ
22. ЙОРДАНКА НИКОЛОВА Ст. ЗАГОРА-СВРЪХСЕНЗИТИВ
23. ЙОРДАНКА НИКОЛОВА - СВРЪХСЕНЗИТИВ
24. ЙОРДАНКА НИКОЛОВА - БЕГЛИКТАШ-АРМАГЕДОН
25. Филисофия на ежедневието
26. Сен Жермен - ВИОЛЕТОВИЯТ ПЛАМЪК
27. МИКУШИНА - ВИОЛЕТОВИЯТ ПЛАМЪК
28. ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК - ОЧИСТВАНЕ
29. Заснемане на границите на поземлен имот
30. ЧАКРИ