Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2012 16:40 - ТРАНСФОРМАЦИЯ ЧРЕЗ ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК
Автор: pandor Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7984 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 06.05.2013 21:50


image
ВИОЛЕТОВ ТРАНСФОРМИРАЩ  ПЛАМЪК.  СЕН ЖЕРМЕН

priroda.inc.ru/biopole/biopole76.html
dreamland-bg.com/index.php

РЪКОВОДСТВО ЗА РАБОТА


Аз разполагам с неизчерпаемо богатство,
живея в изобилието на Божията Любов,
дишам Светлината на Божията Мъдрост,
движа се в Божията Истина,
която носи Свобода и Простор за душите,
като раздвижвам всичко,
което Бог ми дава.


БЕИНСА ДУНО


*Пълната последователност на медитацията: blog.bg/post.php   image 
ВИОЛЕТОВИЯТ ПЛАМЪК е повече от виолетовата Светлина.  Това е невидима духовна енергия, която се появява като виолетов цвят пред тези, които са развили във себе си духовно виждане. В миналите векове знанието за ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК се е давало на ограничен кръг избрани, които са доказали, че са достойни за това.  Светии и адепти от Изток и Запад от далечни времена са използвали ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК  за ускоряване на своето духовно развитие, но на широките маси това засекретено преди знание е било открито едва в двадесети век.   image
ВИОЛЕТОВИЯТ ПЛАМЪК
- това е особена духовна енергия, която може да превърне всяка негативна вибрация в духовна светлина. Когато се четат повелите на ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК, отделящата се високочестотна енергия, отстранява емоционални и физически проблеми, подобрява вашия характер и отношенията с вашите близки и другите хора. Тя трансмутира бремето и болезнените преживявания на миналото.  

Тук давам девет прости стъпки, които могат да ви помогнат да привлечете ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК на практика в своя живот, чрез утвърждения, мантри и визуализации.


1. Eжедневно отделяйте време за четене на ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК Вие можете да се занимавате с Повелите на ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК по всяко време и на всяко място - във вашия автомобил,  на работа или у дома,  преди сън и веднага, след като се събудите, дори през нощта, когато се събудите и не можете да заспите. И наистина,  простото изпълнение на мантрите на Виолетовия Пламък по всяко време, когато се чувствате напрегнат,  уморен,  раздразнен,  отегчен,  гневен,  недоволен,  злонамерен и обзет от всякакво негативно състояние може да доведе до промяна на ситуацията. Но най - голяма полза от ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК ще получите, ако отделите поне петнадесет минути на ден, за да може без прекъсване да прочетете Повелите.
  Най - добре би било да се прочетат Повелите в място отделено за духовна работа. Ако това е стая,  добре е тя да е осветена,  проветрена и чиста.   Слабо осветление,  прах, безпорядък и запарен въздух препятстват потока на духовната енергия.
На своя олтар вие можете да поставите свещи,  кристали, цветя, изображения на светци, Възнесени Владици и ваши близки.

2. Започнете своята работа с ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК с МОЛИТВА. Преди да започнете да четете Повелите, прочетете Молитва или направете Призив,  обръщайки се към Възнесените Владици,  ангели и елементали с молба да дойдат и да ви помогнат.     Елементалите са природни духове на огъня,  въздуха,  водата и земята,  на които лежи отговорността да се грижат за нашата планета.  Елементалите, представляващи елемента Огън,  се наричат Саламандри, на елемента Вода - Ундини, на елемента Земя - Гноми и на елемента Въздух - Елфи.  Те са безкрайно щастливи да ни помогнат, както да изчистим нашата аура, така и цялата планета с ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК.

3. Преди да използвате ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК, направете ПРИЗИВ ЗА ЗАЩИТА.  
Можете да използвате дадената по долу Повеля " Стълб от Светлина" на Сен Жермен.   Също така да призовете и Архангел Михаил да обгърне вашата аура със синия пламък на неговата защита.  Никога не бива да призовавате ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК, преди да сте направили защита.  Владиците учат,  че когато вие излъчвате голяма светлина,  мракът се привлича към нея като магнит.
  Правете Повелята "СТЪЛБ ОТ СВЕТЛИНА" /дадена след т. 4-та/ всеки ден,  а при необходимост и в течение на целия ден.  Четете и визуализирайте ослепителна бяла светлина, която  излиза от Вашето «АЗ СЪМ -Присъствие» / сърдечната чакра /. То  представлява Присъствието на Бога във вас и образува около вас непроницаема стена.   Вашата молитва към Архангел Михаил може да бъде проста,  като например: "Архангел Михаил, ела и ми помогни сега! "  Архангелът на първия Лъч - Архангел Михаил въплътява следните божествени качествата:  вяра,  сила,  съвършенство и воля.   Аз зная, че Архангел Михаил дванадесет пъти е спасявал животът ми,  а сигурно и хиляди пъти,  за които не съм подозирала дори.  Така че правете Повелите с радост и удоволствие и знайте,  че когато призовавате Архангел Михаил и неговите легиони от ангели на синия пламък за защита, те ще се окажат редом до вас.  / вижте по нататък в текста Повелите и Призивите към Архангел Михаил,  а също и Повелите,  поместени в частта за Архангел Михаил/.  
 
4. Започнете четенето на Повелите на ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК  с ВЪВЕДЕНИЕ.   Въведението към Повелята е подобно но покана.  В нея ние с много любов молим Съществата на Виолетовия Пламък - Възнесените Учители,  ангелите и елементалите - за помощ, за водачество.
Обикновено започваме да четем нашите Повели с думите " В Името на могъщото победоносно Присъствие на Бога  "АЗ СЪМ" в мен, на моя собствен възлюбен "Свят АЗ на Христа" или "ВИСШ АЗ". . ."!
"В Името на Могъщото Победоносното Присъствие на Бога  "АЗ СЪМ " в мен, на моя собствен "Възлюбен Свят АЗ На ХРИСТА",  аз /името ви/ призовам,  УЧИТЕЛЯ ЕЛ МОРИЯ, ВЪЗЛЮБЕНИЯТ КУТХУМИ,  ГОСПОД МАЙТРЕЯ,  САНАТ КУМАРА,  МАЙКА МАРИЯ,  СЕН ЖЕРМЕН, ВЛАДИКА ИЛАРИОН,  ГОДФРЕ,  СЕРАПИС БЕЙ, ГУАТАМА БУДА,  ВЕЛИКИЯ БОЖЕСТВЕН УПРАВИТЕЛ.   Аз Ви моля, този призив да бъде умножен и използван за оказване на помощ на всички души,  които имат нужда да се стабилизира ситуацията на планетата Земя и да се повдигане  еволюционното развитие на цялото човечество.   Аз Ви Благодаря и приемам това изпълнение в пълна сила, съгласно Волята на Бога".  
  " В Името на Христос, в Името на Живия Бог, аз призовавам енергиите на Свещенния Огън от олтара на моето сърце".   "В Името на "АЗ СЪМ ТОВА, КОЕТО АЗ СЪМ", аз призовавам  ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК да се издигне от центъра на трилистния пламък,  от бялоогнената сърцевина на моето собственно «АЗ СЪМ Присъствие», приумножено от моментите на благословения Възнесен Владика Сен Жермен и Ангелите на Седмия Лъч".     "Аз призовавам тази светлина да прониже моята душа,  да оживи нейните спомени за свободата и изначалното светокопие на нейната съдба".     "Аз призовавам ВИОЛЕТОВИЯ ТРАНСФОРМИРАЩ ПЛАМЪК да прониже моите четири низши тела и чрез всичкото съзнание на моята душа да трансформира  причините и сърцевината на всичко,  което е по-малко от Христовото съвършенство, на всичко, което не се съгласува с волята на Бог за моя жизнен поток".     " Огнените разделящи езици на Светия Дух да извършат тази трансформация чрез Свещения огън както долу, така и горе.   Аз приемам това за свършено в този час, с пълната сила на Живия Бог,  който  сега заявява  " АЗ СЪМ ТОВА, КОЕТО АЗ СЪМ".
"Аз ви благодаря и приемам това изпълнение точно сега, в пълна сила, съгласно Волята на Живия Бог".


ПОВЕЛИ "СТЪЛБ ОТ СВЕТЛИНА" и ПОВЕЛИ НА ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК
edinenie-vsemirno.net/poveli.htm#stalp
pandor.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/04/16/poveli-na-violetoviia-plamyk.940851

АРХ. МИХАИЛ - МОЛИТВИ, ЗАЩИТА
arxangelmixail.blogspot.com/



5. Отначало четете Повелите бавно,  след това увеличете скоростта на четенето според това,  как ги повтаряте. Когато четете Повелите за първи път,   ги повтаряйте бавно и съсредоточено.   Вложете във всяка дума гореща Любов към Бог.   Великата сила се състои в четенето на повелите в бавно темпо.  Но има и друга сила,  която идва с постепенното повишаване на скоростта на четене на Повелята.

Марк Профет обикновено е сравнявал това ускорение с влак,  който се отправя на път - " чух. . . чух " и много скоро след това се чува " чух - а - чух - а " и след това " чух - чух- чух- чух! " Колкото по-бързо  върви той,  толкова по - голяма работа се извършва.
Вие ще установите, че с увеличаване скоростта на четене на Повелите,  ще се повишат и вашите вибрации.  

Повишаването на скоростта не трябва да бъде изкуствено.  То трябва да нараства постепенно във вас.  Повелята почти сама ускорява себе си. 
6. Използвайте визуализация, за да помогнете на своята духовна работа. Мнозинството хора не виждат  ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК  със своето физическо зрение.  Но затваряйки очи и концентрирайки се върху енергетичния център между веждите,  вие понякога можете да "видите" работата на ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК със своето вътрешно зрение.
  На хората, развили  своето духовно зрение, ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК прилича на огън с широк диапазон от цветове - от тъмно индиго и блестящо аметистово до виолетово- розово.  Вие можете да видите как този пламък изгаря космическия боклук.
Понякога  "виждането" се подпомага от представата, че от вас излиза  боклук под формата на изрезки от дърва или късчета катраненообразни вещества,  които с трясък изгарят  в пламъка.  Те падат,  подскачат и след това изчезват в облаци от бял дим.
  И когато научите наизуст няколко Повели на  ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК,  можете да затворите очи и да изпълните следните визуализации:


ВИЗУАЛИЗАЦИИ
1. Призовете  ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК и визуализирайте себе си обградени със стълб виолетов пламък с приблизително шест фута в диаметър и около девет фута на височива / съответно сто и осемдесет и двеста и седемдесет сантиметра /.  Той може да се издига от вашите крака нагоре към върха на главата.     2. Наблюдавайте как ВИОЛЕТОВИЯ  ПЛАМЪК оживява, като че ли гледате филм.   Пламъкът се издига и пулсира около вас с различни отенъци на пурпурно,  розово и виолетово.   3. Около този стълб на ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК, вие можете да видите поток от светлина - още по- голям стълб от бяла светлина, която защитава и запечатва ВИОЛЕТОВИЯ  ПЛАМЪК.
4. Пазете в паметта си тази визуализация,  когато четете Повелите  в течение на деня.   Всеки път,  когато си спомняте за нея вие усилвате този образ.
 

ИЗЦЕЛЕНИЕ НА ВЪРТЯЩИ СЕ СФЕРИ С ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК: Тази визуализация ще ви помогне да излекувате вашите четири низши тела.  Четете Повелите на ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК и си представете, че около вас се образува голяма сфера от виолетов пламък.   Когато увеличите скоростта на четенето си представете,  че сферата започва да се върти,  като въртележка в лунапарк. Представете си, че тя се върти все по бързо и по бързо.  Тази визуализация увеличава ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК и повишава вибрациите на вашите клетки,  атоми и електрони.     След това си представете виолетови сфери с по- малки размери,  обгръщащи всеки орган на вашето тяло.  Представете си, че със своите действия тези сфери от ВИОЛЕТОВ  ПЛАМЪК отстраняват цялата тъмнина, която може да бъде причина за заболяването и мигновено я поглъщат.  След това си представете как ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК чисти вашите органи.
Помолете вашето "АЗ СЪМ Присъствие",  "Святото Христово АЗ" и Ангелите на ВИОЛЕТОВИЯ  ПЛАМЪК  да съхранят тези сфери от ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК около вас през целия ден.  Поддържайте своята молба с периодична визуализация на сфери. Практикувайте тази визуализация и обърнете внимание на това как тя влияе на вашето самочувствие.


МАНТРА НА ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК от Висшите Проводници на Светлината.
ОМ ЛАЛО АЛОИМ
ЛАМА ЛАМА ЛАЛОИМ
ОМ АУМ АОЛОИМ
ЕОЛО ЕЛО АЛОИМ
 








Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pandor
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1032043
Постинги: 329
Коментари: 149
Гласове: 281
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930