Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2012 20:29 - ПОВЕЛИ НА ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК
Автор: pandor Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8745 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 03.12.2018 21:38


image
ПОВЕЛИ НА ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК
edinenie-vsemirno.net/poveli.htm#stalp

МЕДИТАЦИЯ

Аз разполагам с неизчерпаемо богатство,
живея в изобилието на Божията Любов,
дишам Светлината на Божията Мъдрост,
движа се в Божията Истина,
която носи Свобода и Простор за душите,
като раздвижвам всичко,
което Бог ми дава.


БЕИНСА ДУНО


* Пълното ръководство за медитацията: blog.bg/post.php

 
image ПРИЗИВ КЪМ ВЪЗНЕСЕНИТЕ ВЛАДИЦИ, АНГЕЛИ И ЕЛЕМЕНТАЛИ

В Святото Име на Бога "АЗ СЪМ ТОВА, КОЕТО АЗ СЪМ", моля Възнесените Владици, Моите Ангели-Хранители, Св. Арх. Михаил и Неговите Ангели-Воини, Св. Арх. Ракоци и Неговите Ангели на Пречистващия Виолетов Пламък, Елементалите на Огъня  - Саламандрите, Елементалите на Водата  - Ундините, Елементалите на Земята - Гномите, Елементалите на Въздуха - Елфите да ми помогнат да изчистя аурата си, четирите си низши тела, дома си, както и цялата планета с ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК.
ЛЮБОВ, ЛЮБОВ, ЛЮБОВ И БЛАГОДАРНОСТ.
ЛЮБОВ, ЛЮБОВ, ЛЮБОВ И БЛАГОДАРНОСТ,
ЛЮБОВ, ЛЮБОВ, ЛЮБОВ И БЛАГОДАРНОСТ.
ТАКА ДА БЪДЕ. ОМ АУМ АУМЕН.


image ПРИЗИВ - ВЪВЕДЕНИЕ
"В Името на Могъщото Победоносно Присъствие на Бога-  "АЗ СЪМ " в мен; на моя собствен "Възлюблен Свят АЗ на ХРИСТА",  аз /името ви/ призовам,  УЧИТЕЛЯ ЕЛ МОРИЯ, ВЪЗЛЮБЛЕНИЯТ КУТХУМИ,  ГОСПОД МАЙТРЕЯ,  САНАТ КУМАРА,  МАЙКА МАРИЯ,  СЕН ЖЕРМЕН, ВЛАДИКА ИЛАРИОН,  ГОДФРЕ,  СЕРАПИС БЕЙ, ГУАТАМА БУДА,  ВЕЛИКИЯ БОЖЕСТВЕН УПРАВИТЕЛ.   Аз Ви моля, този призив да бъде умножен и използван за оказване на помощ на всички души,  които имат нужда да се стабилизира ситуацията на планетата Земя и да се повдигане  еволюционното развитие на цялото човечество.   Аз Ви благодаря и приемам това изпълнение в пълна сила, съгласно Волята на Бога".  Амин.

  " В Името на Христос, в Името на Живия Бог, аз призовавам енергиите на Свещенния Огън от олтара на моето сърце".   "В Името на "АЗ СЪМ ТОВА, КОЕТО АЗ СЪМ", аз призовавам  ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК да се издигне от центъра на трилистния пламък,  от бялоогнената сърцевина на моето собственно «АЗ СЪМ Присъствие», приумножено от моментите на Благословения Възнесен Владика Сен Жермен и Ангелите на Седмия Лъч".     "Аз призовавам тази светлина да прониже моята душа,  да оживи нейните спомени за свободата и изначалното светокопие на нейната съдба".     "Аз призовавам ВИОЛЕТОВИЯ ТРАНСФОРМИРАЩ ПЛАМЪК да прониже моите четири низши тела и чрез всичкото съзнание на моята душа да трансформира  причините и сърцевината на всичко,  което е по-малко от Христовото съвършенство, на всичко, което не се съгласува с волята на Бог за моя жизнен поток".     "Огнените разделящи езици на Светия Дух да извършат тази трансформация чрез Свещения огън както долу, така и горе.   Аз приемам това за свършено в този час, с пълната сила на Живия Бог,  който  сега заявява  " АЗ СЪМ ТОВА, КОЕТО АЗ СЪМ".
"Аз ви благодаря и приемам това изпълнение точно сега, в пълна сила, съгласно Волята на Живия Бог".

image СВ. АРХАНГЕЛ МИХАИЛ. ЗАЩИТА ПО ВСЯКО ВРЕМЕ
“В името на Всемогъщия Господ Бог, Архангел Михаил, ела и ми помогни сега!!!”
Свети Архангел Михаил отпред.

Свети Архангел Михаил отзад.
Свети Архангел Михаил отдясно.
Свети Архангел Михаил отляво.
Свети Архангел Михаил отгоре.
Свети Архангел Михаил отдолу.
Свети Архангел Михаил вътре в мен.
Свети Архангел Михаил, бъди навсякъде, където аз съм!
Силата на Любовта на Твоето "АЗ СЪМ" да бди над нас сега!
Силата на Любовта на Твоето "АЗ СЪМ" да бди над
нас сега!

Силата на Любовта на Твоето "АЗ СЪМ" да бди над нас сега!
АМИН. ТАКА ДА БЪДЕ. ОМ.
Благодаря Ти, Свети Архангел Михаил, за този призив и за помощта!
Благодаря и на всички Ангели на Защитата!
Благодаря! Благодаря! Благодаря!

image СТЪЛБ ОТ СВЕТЛИНА
Любимо мое "АЗ СЪМ" -  Присъствие най-свято,
постави в мен печата вечен
на Твоя Стълб от Светлина блестящ,
чрез ръката на Владиката възнесен,
пазещ зорко пламъка искрящ.
В името на Бога:
Виолетовият лъч да проникне в мойто същество и да защити завинаги храма ми свещен,
свободен от всичките илюзии и зло.

В името на "АЗ СЪМ ТОВА, КОЕТО АЗ СЪМ"
Виолетовият огън с жар да загори.
Със Светлината си свещена
да трансформира низшите желания
в Божествени мечти.
Така, познал в  сияен миг,
смисъла на истинската, чиста Свобода,
моят "АЗ СЪМ" най-прекрасен
да се слее с Виолетовия пламък
в Стълб от Светлина.
АМИН. ТАКА ДА БЪДЕ. ОМ.

image  ЗАЩИТИ НИ!
Защити ни, защити ни, защити ни!
Със Светлината ярка на Чистата Любов.
Защити ни, защити ни, защити ни!
Чрез най-великата ни и сияйна Същност.
Защити ни, защити ни, защити ни!
Със Силата сакрална на Истинската Светлина.
Защити ни, защити ни, защити ни!
Със най-великата и славна Мощ!
В диамантено сърце да ни обгърне
Божествената Светлина!
Защитата ни най-могъща да направи
с Печат искрящ от Вечността! 
АМИН. ТАКА ДА БЪДЕ. ОМ.
image ПОВЕЧЕ ВИОЛЕТОВ ОГЪН
Любов най-чиста, Божественост лъчиста,

"АЗ СЪМ", който си в мен,

с благоговение най-висше зова те в този ден.

Моля те, Пътя ми да осветиш,

в Христовото съзнание свещено
всекиго и всичко ти да просветлиш.
Виолетовият пламък да изцели със Свобода
всички Живи същества и Майката Земя.
И нек Христовото съзнание лъчисто 
Божествената Висша Воля докрай и в пълнота
да прояви в материята осветлена.

"АЗ СЪМ", най-прекрасен,
чрез Тебе Бог твори,
с десницата най-мъдра.
В Любов да изгори
причините дълбоки
за всичките злини.

И тъмните страни оттук и отсега,
аз моля трансформирай в чиста Светлина!
Открий сърцевината на всеки страх във мен.
Във Сила Ти го
трансформирай 
и с Мъдрост го огрей!

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ
Това съм аз в истинската Свобода,
в своето величие и пълна красота.
Това е Силата най-свята и най-чиста,
която всичко на Земята
в Божествена реалност
може да насища.
Виолетов огън, ти лъчист,
със Изгрева си бляскав сега благослови
присъствието наше  в плътните нива, 
за да опознаем Красотата Жива на 
Божествената Светлина. 
Сега и във Безкрая Свободата
нека да съзнаят, Живот що носят,
всички по света - самият /самата/ аз
и всички същества - 

Божествената, Истинската Свобода, която
сам Владиката Възнесен насочва към Земята.
В Познание Свещено тогава аз, горящ(а),
в Любов Божествена, искрящ(а),
в пълнота и съвършенство Теб ще срещна. 
О, мой прекрасен АЗ! О, мой Божествен АЗ!
О, мой Божествен АЗ!

imageАЗ СЪМ ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК

Диханието Божие във всяка клетка да навлезе.
АЗ СЪМ Виолетовия пламък!
С Космическото време да пулсирам.
АЗ СЪМ Виолетовия пламък!
Умът ми и сърцето в Божествена октава да трептят.
АЗ СЪМ Виолетовия пламък!
Сътвореното от Бог в материята те да отразят.
АЗ СЪМ Виолетовия пламък!
С цялата Любов! С цялата Любов! С цялата Любов! АЗ СЪМ Виолетовия пламък!
Блещукащ в кристална пещера.
АЗ СЪМ Виолетовия пламък!
Всяка скрита болка откривам на мига.
АЗ СЪМ Виолетовия пламък!
Причината и сърцевината премахвам на страха.
АЗ СЪМ Виолетовия пламък!
Откриващ сега Духовни времена.
На цялата Земя! На цялата Земя! На цялата Земя!
Възпламенява се, изгрява Светлина.
АЗ СЪМ Виолетовия пламък!
Искряща, ярка, галактики пресича Тя.
АЗ СЪМ Виолетовия пламък!
Душа с Дух се свързват в Едно сега. 
АЗ СЪМ Виолетовия пламък!
Издигам се в Космичните нива.
АЗ СЪМ Виолетовия пламък!
С цялата си Мощ! С цялата си Мощ! С цялата си Мощ!

imageАЗ СЪМ ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК

АЗ СЪМ Виолетовия пламък!
АЗ СЪМ Виолетовия огън!
Извира от сърцето ми Любов Могъща,
пространството навеки тя обгръща. 
Понася нежно на свойте рамене
светът голям към свято битие.
АЗ СЪМ Виолетовия пламък!
Със Моята Любов, най-свята и най-чиста,
призовавам Силата Могъща в целия й блясък.
Моля поривът ми да подеме, искрен и дълбок. 

Планетата ни цяла и жителите нейни да облее,
с Виолетовия огън всичко да огрее.
Да се разгърне Святото Преображение. 
Света и всичките му проявления
да  трансформира в Божествено Творение, 
във вечна Слава и Благословение.
Така, чрез Виолетовия пламък,
Земята цяла и жителите нейни
да станат храм достоен
за Божията Мисъл и Любов.
И всеки, който е готов
на Светлината Свята
ВОИН ВЕЧЕН нека бъде!
АМИН. ТАКА ДА БЪДЕ. ОМ.

image МАНТРА
АЗ СЪМ Виолетовия огън,
АЗ СЪМ чистата проява на Божията Любов.
България е Виолетовия огън,
България е чистата проява на Божията Любов.
Земята е Виолетовия огън,
Земята е чистата проява на Божията Любов.
АМИН. ТАКА ДА БЪДЕ. ОМ.
image ЛЪЧИСТА ВИОЛЕТОВА СПИРАЛА
В името на Всемогъщото и Вселюбящото Присъствие на Бог,
в името на "АЗ СЪМ" - Божественото Присъствие в мен; в името на моето истинско "Свято Христово Аз",
в името на Възлюбения Сен Жермен,

в името на Възлюбения Ланело,
в името на Възнесената Владичица Клер,
в името на Великото Бяло Братство и Майката на Света,
в името на елементалния живот - Огън, Въздух, Вода и Земя,
аз призовавам сега 
Лъчистата Спирала на Виолетовия пламък .
Приканвам те към мен  ела!
В съществото мое се спусни и цялото го изпълни. 
И с яркия си блясък, и Силата велика 
освободи го! Освободи! Освободи!
Освободи и четирите ми  тела най-нисши от
записите негативни и кармични.

И цялото пространство земно изчисти!
И земното човечество от
негативната  му карма изчисти!

Спирален Виолетов пламък, моля те, ела!

Проводи през мен прекрасната си Светлина.
Спирален Виолетов пламък, моля те, ела!
Силата на Бог да види всеки, в земната й красота. Спирален Виолетов пламък, моля те, ела!
Освободи и пробуди цялата Земя и всички Живи същества!
Спирала ярка на Виолетовия пламък,
във вихър мощен твойта Светлината  в мен да загори. Спирала ярка на Виолетовия пламък,
енергията твоя, тъй любяща, в материята да се прояви.
Спирала ярка на Виолетовия пламък,
на Милосърдието вечен пост ти тука постави.
Спирала ярка на Виолетовия пламък,
нас от страха завинаги Освободи!
Оковите на нашите души, моля, изгори!
АМИН. ТАКА ДА БЪДЕ. ОМ.


Любовта е Съгласието, Любовта е Единството,
Любовта е Победата в Света.
Любовта е Съгласието, Любовта е Единството,
Любовта е Победата в Света.
Любовта е Съгласието, Любовта е Единството,
Любовта е Победата в Света.
Така да бъде. Ом Аум Аумен.

 












Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pandor
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1032189
Постинги: 329
Коментари: 149
Гласове: 281
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930