Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2011 00:21 - БЪЛГАРИЯ - ДЪРЖАВА НА ДУХА
Автор: pandor Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3503 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 24.10.2011 15:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПОСВЕЩАВАМ НА ЧАЛГАТРЕГЕРИТЕ, ЧУЖДОПОКЛОННИЦИТЕ, УНИЩОЖИТЕЛИТЕ НА БЪЛГАРСКАТА КУЛТУРА  И
СПЕЦИАЛНО НА "ШОУТО НА СЛАВИ"
   
                   "Българският литературен език е първият сред
                 славянските езици не само по време на възникване,
                 но и по необикновената си красота и тържественост.
                 Няма друг такъв славянски език. Има езици богати,
                 разнообразни, но такъв тържествен, красив, бих
                 казал  Баховски няма. Ако можеше да се направи
                 подобно сравнение, то българският език е като Бах
                 сред композиторите.....

                И чуждите завоеватели не можаха да победят тази
                държава на Духа, защото в защита на българския
                народ в плътен строй стояха българският език,
                писменост и култура!"
                                                                                  акад. Лихачов



БЪЛГАРСКИЯТ ДУХ ЩЕ СЕ ВЪЗРОДИ, НО ТЕЖКО И ГОРКО НА ОНЕЗИ, КОИТО ГО ТЪПКАХА И ГО ТЪПЧАТ!

image



акад. ЛИХАЧОВ
С ОГРОМНА ОБИЧ И ПРИЗНАТЕЛНОСТ!

www.youtube.com/watch














Тагове:   българия,


Гласувай:
7


Вълнообразно


1. ironia - Чакай малко, сега!
24.10.2011 02:15
На мен ми е вродено да иронизирам, ти защо така меко го даваш?
Да ги беше подпряла по-яко, лумпените му с лумпени.;););)
цитирай
2. pandor - condor
24.10.2011 13:34
Благодаря, ironia! Но думите са страшна сила. Достатъчно са малко, но точно и едносмислово казани. Затова и цитирах акад. Лихачов.

Още нещо много важно: Накъдето е насочена мисълта, натам се насочва и енергията. Аз силно вярвам, че енергията следва мисълта и затова избягвам не само да говоря за негативни неща, но дори и да мисля за тях. В този ред на мисли, накъдето си се устремил, там ще стигнеш. Когато напъните на някой да произвежда "духовни ценности" стигат до под пъпа му, нали се сещаш какво точно произвежда...............
цитирай
3. buditeli - Следните думи на Слава Севрюкова имат връзка с темата.
25.10.2011 10:18

„Разпънати на кръст между Изтока и Запада, между Севера и Юга, пред нас се откроява един единствен избор - Духовността. Към него нито Западът, нито Изтокът ще ни спрат, защото свише сме предопределени да обогатим све­та. А и в миналото сме го правили..."
"България ще я спаси не толкова възстановената икономика, колкото възвърнатата Духовност."
Поздрави!
цитирай
4. pandor - Здравей buditeli! Много красиво казано!
25.10.2011 16:53
Напоследък се убедих, че в колкото по-голяма кал газим, толкова по-ярко започва да свети Виделината. Неин ярък представител е Георги Изворски. А както усещам неговият Извор е дал началото на много обещаващи рекички и реки. И Учителят Беинса Дуно е дал една прекрасна формула, от която струи Надеждата. Стига да имаме Копнеж и Стремеж към Светлината всички Светли Сили ще ни подкрепят:
Формула 259
Никоя сила в света не е в състояние да спъне моето /нашето/ Божествено растене.
В Божествения план е аз /ние/ да раста /ем/ в Добродетелта.
В Божествения план е аз /ние/ да възраствам/нем/ в Божията Правда.
В Божествения план е аз /ние/ да живея /ем/ в Божията Истина.
В Божествения план е аз /ние/ да цъфтим в Божията Мъдрост.
В Божествения план е аз /ние/ да узрея/ем/ в Божията Любов.
Следователно аз /ние/ съм /сме/ в пътя на Истината и Живота.
Дето е Господ, там съм/сме/ и аз/ние/.
Това е мое /наше/ свещенно право, което никой не може да ми /ни/ отнеме.
Благодаря ви светли звездици на Българския Небосклон! Истинската, Духовната България ще я има и ще пребъде!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pandor
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1032768
Постинги: 329
Коментари: 149
Гласове: 281
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930