Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2011 15:30 - КВАНТОВИЯТ ПРЕХОД - СТЕПЕН НА СЪ-ЗНАНИЕ
Автор: pandor Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2174 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 03.09.2011 23:04


МЕДИТАЦИЯ - БЕИНСА ДУНО
Достатъчно е да четете текста в молитвено състояние, за да се свържете с Духа на Благодатта. Колкото по-често практикувате медитацията, толкова по-дълбоко пречистване и озарение се извършва във вашия ум и сърце.

7-ми ЛЪЧ
image

АМЕТИСТОВИ ЛЪЧИ
ДУХЪТ НА БЛАГОДАТТА

спасение, кротост, съвършенство, святост, поклонение, петте чувства, моление, уединение, физически - умствен - духовен човек, завършване
      СЛОВО БОЖИЕ
БОГ Е ДУХ
ДУХ ВЕЧЕН

КОЙТО ИМА СЕДЕМТЕ ДУХОВЕ БОЖИИ
И СЕДЕМТЕ ЗВЕЗДИ


  СВЕТЛИТЕ ЛЪЧИ:
ДУХЪТ НА ЛЮБОВТА
ДУХЪТ НА ЖИВОТА
ДУХЪТ НА СВЯТОСТТА
ДУХЪТ НА МЪДРОСТТА
ДУХЪТ НА ДУШАТА
ДУХЪТ НА ИСТИНАТА
ДУХЪТ НА СИЛАТА
ДУХЪТ НА БЛАГОДАТТА
ДУХЪТ ХРИСТОВ
СВЕТИЯТ ДУХ

Които са седемте духове Божии, разпроводени по всичката земя.
Бъдете съвършени и вие, както е съвършен Отец ваш.
За да бъде человекът Божий съвършен.
Не знаете ли, че сте храм Божий и Дух Божий живее във вас?
Чрез единния Дух се кръстихме да сме в едно тяло.
Има различия на дарбите, но Духът е истият.
Всичко това го действува единният и този истият Дух, който на всякой человек особено разделя, както Му е угодно.
Имайте ревност за по-добрите дарби. За милосърдието на милостта на Бога нашего, с която ни посети зора от висотата.
И светът на слънцето ще бъде седмократен, както светът на седем дни.
Потърсете тогоз, който прави Плеадите и Ориона.
Господ е името Му - ОТЕЦ НА СВЕТЛИНИТЕ.
Стани, свети. Защото светът ти дойде.
В това се поучавай, в това се занимавай, да бъде явно на всичките твоето преуспяване.
Отвори очите ми и ще гледам чудесата на Твоя закон.
И върна се ангелът говорещият с мене, и ме събуди, както человек, който се събужда от съня си, и рече ми: Що виждаш ти
? И рекох: Погледнах и ето, светилник, всичкият златен и чаша върху него.
И духът да се върне при Бога, който го е дал.
И седемте му светила върху него.
И имаше около престолът и дъга.
И престолът на Бога.
Имаше и седем светила огнени, които горяха пред престола, които са седемте духове Божии, разпроводени по всичката земя.
И рече Бог: Поставям дъгата си в облака и тя ще бъде белег на завета между мене и земята.

ДУХЪТ НА БЛАГОДАТТА - АМЕТИСТОВИ ЛЪЧИ


СПАСЕНИЕ:

Благодатта на Господа нашего Исуса Христа.
Бог иска да се спасят всите человеци.
И който не се намери записан в книгата на живота, хвърлен биде в езерото огнено.
За това понеже приемаме царство, което се не колебае, трябва да имаме Благодатта, чрез която да служим Богу благоприятно, с почест и благословение, защото Бог наш е огън пояждащ.
И ще прекарам третата част през огън:
И ще ги очистя, както се чисти среброто.
И ще ги опитам, както се опитва златото.
Очистено седем пъти.
Не се моля да ги вземеш от света, но да ги опазиш от лукаваго.
И ще бъдат Мои, говори Господ Саваот.
В онзи ден, когато Аз приготвя драгоценните Си.
Тогава те, като камъни на корона ще се увисочат на земята Му.
И Господ ще се яви върху тях.
И когато бъда Аз въздигнат от земята, ще привлека всички при себе си.


КРОТОСТ:

Ето Царят твой иде към тебе кротък.
Вземете моето иго на себе си, и научете се от мене, защото съм кротък и смирен на сърце, и ще намерите спокойствие на душите си.
Не нам, не нам, Господи, а на Името Твое дай слава.
Блажени кротките.


СЪВЪРШЕНСТВО:
И тъй бъдете съвършени и вие, както е съвършен Отец ваш, който е на небеса.

СВЯТОСТ:
Защото ето, Царството Божие вътре във вас е.
Защото Аз Съм Бог, а не человек, СВЯТ всред тебе.
Господ има престола Си на небето.


ПОКЛОНЕНИЕ. ПЕТТЕ ЧУВСТВА:
И каго Го видяха, поклониха Му се. В онзи ден пет града ще има в египетската земя, които ще говорят ханаанския език и ще се кланят в Господа на силите.
Но в дните на ГЛАСА НА СЕДМИЯ АНГЕЛ /7-ми лъч/, когато затръби, тогази ще се извърши тайната Божия.


МОЛЕНИЕ. УЕДИНЕНИЕ:
А ти, кога се молиш, влез в скришната си стаичка и като си затвориш вратата, помоли се Отцу твоему, който е в тайно, и Отец ти, който види в тайно, ще ти въздаде на яве.
Отец ви знае от що имате нужда.
Но търсете първом Царството Божие и правдата Негова, и тогава всичко друго ще ви се приложи.
Повика го Бог от сред къпината, и той рече: Ето ме. И рече му: Слушай! Изуй обущата от нозете си, защото мястото, на което стоиш, земя е свята.


ФИЗИЧЕСКИЯТ ЧЕЛОВЕК:

В онзи ден ще бъде друм от ЕГИПЕТ към Асирия.

УМСТВЕНИЯТ ЧЕЛОВЕК:
И асирийците ще дойдат в Египет, и египтяните в АСИРИЯ.
Египтяните с асирийците ще служат Господу.


ДУХОВНИЯТ ЧЕЛОВЕК:

В онзи ден ИЗРАИЛ ще бъде трети с египтянина и асириеца. Благословение всред земята ще бъде, защото Господ на силите ще ги благослови и ще рече:

Благословен Египет - людете Мои. И Асирия - делото на ръцете Ми, и Израил - наследието Ми.

Ще ви избавя, и ще сте благословени. Не бойте се: нека се укрепяват ръцете ви.
НАРОД СВЯТ.
СВЯТИНЯ ГОСПОДУ.
И аз, славата, която Ми даде, дадох я тям, ДА БЪДАТ ЕДНО, както сме ний едно: Аз в тях и Ти в Мене; ДА БЪДАТ СЪВЪРШЕНИ В ЕДНО.
И свършиха се небето и земята, и всичкото им украшение. И свършил беше Бог в седмия ден всичките Си дела.
И благослови Бог седмия ден и освети го.
И видя Бог, че беше добро.
И тъй, да пристъпваме с дръзновение към престола на Благодатта, за да приемем Милост и да намерим Благодат за помощ във време на нужда.
Аз те прославих на земята, свърших работата, която Ми даде да върша.
Сега биде спасението и силата  и царството на Бога нашего, и властта на Христа негов.
Ако държите моите заповеди, ще пребъдете в любовта Ми, както съм аз държал заповедите на Отца си и пребъдвам в неговата любов.


ОТЕЦ НА СВЕТЛИНИТЕ
СВЕТЛИТЕ ЛЪЧИ:
Христос е Сияние на Неговата Слава и Образ на Неговото Същество, и държи всичко със Силата на Своето Слово.
Който прави ангелите Си духове и слугите Си - пламък огнен.
Духове, провождани да слугуват на тези, които ще наследват спасение.
Всекиму се дава явлението на Духа за полза.

АМЕТИСТОВИ ЛЪЧИ
СПАСЕНИЕ:
Който е по-малък между всинца ви, той ще е голям.
Най-големият от вас, да бъде вам слуга.
Който възнесе себе си, ще се смири; и който смири себе си, ще се възнесе.
Дойде по внушението на Духа в храма.
Видяха очите ми Твоето спасение.
Едно е потребно, а Мария избра добрата част, която няма да се отнеме от нея.
Остани с нас, защото е привечер и денят превали. И Той влезе да остане с тях.
И като седна с тях на трапезата, взе хляба, и благослови, и преломи, и даваше им. И тям се отвориха очите, и познаха Го.
СВРЪЗКАТА НА СЪВЪРШЕНСТВОТО.
Върви подире Ми.

ПЛОДЪТ НА ДУХА
БЕЛИЯТ ЛЪЧ:
Съвършени в едно.
Виделина на света е Христос. Туря под печат звездите.

СЕДЕМТЕ ДУХОВЕ:
Неизследимото богатство Христово.

7-ми ЛЪЧ - АМЕТИСТОВ
Аз в тях и Ти в Мене.
Кротък и смирен на сърце.

СВЕТЪЛ ЛЪЧ:
Седемте Духове.
Седемте лъча.
Седемте съзвучия.
В пълнота на Божието единство.
Очистени седем пъти.
Възлюблени сега сме чада Божии.
Причастници на Божественото естество.


ЗАПОВЕДТА НА УЧИТЕЛЯ
Обичай съвършения път на Истината и Живота. Постави Доброто за основа на дома си, Правдата за мерило, Мъдростта за ограда, Любовта за украшение и Истината за светило.
Само тогава ще Ме познаеш
и Аз ще ти се изявя.


P.S. Какво по-ясно описание за смисъла на "квантовия преход"! Всичко свързано с числото "7" означава ДУХОВНОСТ. Човечеството има точно определено време за учене, както и човешките учебни години имат начало и край. Който е показал резултати, преминава в по-горен клас, който доброволно се отказва от пътя нагоре, се връща далече назад. В епохата на числото "7", в която сме, става много явно разделение на хората по техните духовни качества. Затова и контрастите в обществените прослойки са толкова силно изявени. Предстои да бъде избран най-добрият човешки материал или по-точно казано най-напредналите и стремящи се души, за да бъдат включени в предстоящия "по-горен клас" на ДУХОВНОТО ЧОВЕЧЕСТВО. Пътят е отдавна предначертан, изборът е наш, а време почти не остана......
         










Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pandor
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1032291
Постинги: 329
Коментари: 149
Гласове: 281
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930